Tänään minulla ei ole mitään päivänpolttavia aiheita tai elämäämullstavia kokemuksia, joista kirjoittaisin, joten tässä epämääräisiä välihuomioita viime päiviltä:

- Olen muka lomalla, mutta ainakin kaksi esseetä, yksi lyhyt kirjoitelma (+tehtäviä), pari sanastotehtävää ja yksi käännös odottaa tekemistä. Mutku mutku tiedossa olisi kaikkia kemujakin ja haluaisin nähdä kavereita ja liikkua, nyt kun "minulla on aikaa" ja ja ja... Mutta sitten on ihanaa, kun(!) olen saanut  kaikki rästityöt tehtyä ja voin arkisin vain ottaa rennosti.

- Ristin kukkani herra Komeaksi, koska en muista ikinä sen koko nimeä. Kukka voisi tietysti olla myös rouva tai neiti, mutta koska sen nimi on (tarkistin netistä) komeaviirivehka, sen on pakko olla komea eli mies. Minusta tuo kuitenkin sopii herralle (hah hah). Pitäisi hankkia vielä kastelukannu, niin voisin leikkiä osaavani hoitaa sitä.

- Tänään postiluukustani tupsahti mainoskirje tämän asunnon entiselle asukkaalle. Mitä lienee posteljooni ajatellut, kun laittoi mainoskuoren luukusta, jossa oli väärä sukunimi ja vielä lappu: "Ei mainoksia, kiitos". Kuoren sisältö jäi kutkuttamaan minua (kuoren kansi kirkuu neonoranssilla, että sisällä on yllätys ja että kuori pitää avata heti!), mutten taida uskaltaa avata sitä. Enkä tiedä, missä tämä asukas nykyään majailee. Höhpöh, enkä edes oikeasti tykkää mainoksista.

- Eilen hemmottelin itseäni kiinalaisella ruualla, ostamalla jättitupsupipon ja Musen uusimman levyn. Olen varsin tyytyväinen päivän saaliiseen :)

- Mietin, että onnittelisiko suurin osa niistä, jotka toivottivat minulle onnea naamakirjassa, oikeasti minua, jos kävelisin kadulla vastaan ja he muistaisivat, että oli syntymäpäiväni. Epäilenpä, ettei. Onneksi sain myös ihan oikeita onnentoivotuksia ihan oikeilta kavereilta!

- Minulta tilattiin myös seuraviin hippaloihin samanlainen suklaakakku. Se taisi siis muidenkin mielestä olla hyvää, vaikka se oli aluksi kuivaa kuin korppu (myöhemmin sain sen kyllä taiottua pehmeäksi). Jee, hyvä minä!