Ei ole. Miksi aina valitetaan, kun nyt on tullut lunta? Minusta on ihanaa, että kerrankin on kunnon hanget ja pakkasta. Olisiko muka mukavampaa, jos maa olisi kuorrutettu loska-p****lla? Jos haluaa ainaisen kesän, on muutettava Kanarian saarille. Heippa vaan, minä jään tänne pohjoiseen luistelemaan ja laskettelemaan ja kierimään hangessa (ja vähän valittamaan kylmyyttä, mutta se kuuluu asiaan)!

Kesätyönhaku- ja läksykriisit vain pahenevat, joten on pakko käydä niiden kimppuun kohta. Sisarukseni ovat aina kateudesta vihreitä, kun kerron, ettei minulla ole joka päivä koulua, mutta totuus on, että joka päivälle kyllä riittäisi läksyjä... Varsinkin, jos tekee ikään kuin itsenäisesti kahta kurssia ja on laiska ja käyttää viikonlopun suurimmaksi osaksi laiskotteluun (siksi, että on kotiseudulla). No äh.

Löysin uuden musiikkirakkauden: Muse. Aaaahh. Vaivun transsiin. Tällä hetkellä olisi sitä paitsi ainakin kolme muuta levyä, jotka haluaisin kiiressti saada. En ymmärrä, miten joku voi elää ilman erityisempiä musiikkirakkauksia, minulla näitä syntyy vähän väliä lisää ja kuuntelen lähes aina kotona musiikkia. Välillä on tosin pakko uhrata korvat myös radiolle, koska oma musiikkini on kuitenkin sitä samaa aina eikä minulla ole köyhänä opiskelijana varaa ostaa koko ajan lisää (ja niinhän radiossakin on samaa, mutta kanavasta riippuen purkkapoppi-samaa, rokkimättö-samaa tai iskelmä-samaa. Ei siis samaa kuin minulla.)

Voisin nyt tuhertaa kielioppitehtäviä ja täyttää niitä kuuluisia kesätyönhakulomakkeita. Olikohan tuo edes yhdyssana? Jaaha. No, läksyjä.