Hohhoo. Olin tänään menossa muina naisina ruokalaan syömään, kun joku ainejärjestöstämme tuli pyytämään minut sähläysjoukkueseen pelaamaan toisen ainejärjestön sählääjiä vastaan. Ohhoh. Syynä ei tietenkään ollut uskomaton taitoni (hah hah) heilutella mailaa ja juosta sen aivan liian pienen pallon perässä, vaan se, että minulla oli käytetyn näköinen maila. Koeta siinä nyt sitten inistä vastaan, etten itse ollut se, joka kulutti sitä alun perin... No mutta kivaa varmasti on :)

Osaisikohan joku viisas ihminen kertoa, pitääkö bussikuskeja tervehtiä vai ei? Minä useimmiten moikkaan, mutta olen saanut tässä lähiaikoina (ensimmäisiä kertoja, ooh!) bussilla kulkiessani ehkä kerran vastauksen takaisin. Ja ihan varmasti jos jätän seuraavan kerran moikkaamatta, kuski taas tervehtii minua tai jättää tervehtimättä ja pitää minua epäkohteliaana. Ääh.

Hui, kohta on jo helmikuu. Ja kohta lähestyvät The Syntymäpäivät. Mitenköhän niitäkin juhlisi? Olisi kivaa juhlia isosti, mutta kaverit ovat ympäri Suomea, joten saa nähdä, saanko mitään aikaiseksi. Sitä paitsi en ole mikään maailman innokkain juhlien järjestäjä. No, pitää miettiä myöhemmin.

Kaipa pitää käydä taas läksyjen kimppuun. Pööh. Onneksi ne ovat lopuusuoralla :)