Onpas tullut pitkä tauko blogeilussa. Huomaa kyllä eron kirjoitusten määrässä lomalla ja opiskeluaikana, nyt on nimittäin koko ajan kaikkea puuhaa. Mutta kivaa, että on :)

Blogitauollani on ehtinyt tapahtua vaikka mitä jännää: Kirjoituksiani kommentoitiin jopa kaksi (2) kertaa. Aaltoja: ooooOOOOoooo. Eli joku on käynyt jopa lukemassa blogiani. Minun omaa pikku kultamussublogiani. Ohhoh. Siinä tapauksessa tänne pitäisi varmaan kirjoittaa jotain järkevääkin... Heh.

Opiskelu on ollut yllättävän kiireistä ottaen huomioon, ettei minulla ole kuin pari hassua kurssia. Sitä paitsi tehtävien vaikeustaso nousi entisestä supervaikeasta lähes käsittämättömään (kirjoitetaanko se noin?). Eli läksyissä menee mukava tovi. Jee. Jos niitä aloittaisi tällä kertaa jo ennen viimeistä iltaa... Ja tietysti arvosteluasteikkojakin kätevästi nostettiin, jottei ainakaan minulla olisi vahingossakaan mahdollisuutta saada mitään hyvää numeroa - eipä ollut mitään uutta minulle. Ja kaiken kukkuraksi taidan olla eräällä kurssilla, joka on suunattu jollekin aivan muulle kuin minulle, joka ei ole vielä käynyt muita aiheeseen liittyviä kursseja, enkä voi jättää sitä kurssia pois, koska möhläsin kursseille ilmoittautumisen enkä voi jättää kursseja pois, jottei niitä tulisi liian vähän. Toivottavasti oli tarpeeksi sekavasti selitetty...

Olen ehtinyt liikkuakin muutaman kerran viime kirjoituksen jälkeen. Hauskaa on ollut, mutta joku on vienyt vähäiset taitoni pois ja tuntuu, että olen salissa vain tiellä. No, ensi kerralla sitten paremmin. 

Eilen oli muuten aika hauskat hippalot, kun kaveri täytti vuosia. En tuntenut isosta porukasta muita kuin sen kaverini ja erään toisen, mutta tulin hyvin juttuun myös varsinkin yhden tuntemattoman kanssa. Ja totta kai piti käydä laulamassa vähän karaokea ja pyörähtämässä tanssilattialla. Kyllä olikin mukavaa :) Ensi viikolla toivottavasti melkein samalla porukalla uudestaan!

Hippaloiden jatkoilla minulla oli varsin syvällinen keskustelu erään tuntemattoman tytön kanssa vessassa. Olimme pesemässä käsiä. Tyttö oli aivan jurrissa (en siis minä :D):

Tyttö: (kääntää päänsä hitaasti tervaleijonaan ja tarkentaa katseensa) Moi.        

Tervaleijona: Moi.                                                                                                       

Tyttö: Haista v*ttu!

 

Tähän onkin sitten hyvä lopettaa :D