Pari faktaa, listat kun ovat niin mukavia:

- Minulla ei ole kesätöitä ja stressi saada niitä alkaa olla aikamoinen. Asiaa ei ole edistänyt se, että olen saanut yhden hakemuksen lähetettyä, senkin puolitosissaan. Äh.

- Olen erittäin huono suunnistaja + minun pitäisi olla parin tunnin päästä jossain päin Helsinkiä = huono yhdistelmä, kuten arvata saattaa. Menen johonkin aikaan jollain bussilla jonnekin, jään jollain pysäkillä ja kävelen jonnekin. Kuulostaa lupaavalta.

- Huomenna on tiedossa mukava lasketteluretki. En olekaan laskenut aikoihin, joten siitä mahtaa tulla mielenkiintoista... mutta hauskaa!

- Läksyvuori ei häviä itsekseen, vaikka toivoisin kovasti niin. Sitä paitsi ahneuksissani valitsin ensi jaksoon yhden työlään kurssin lisää... Ei hyvä.

- Minun pitäisi tiskata, pyykätä, ostaa imuri, siivota, laittaa ruokaa, tehdä enemmän tai vähemmän kiirellisiä läksyjä, hankkia kesätöitä, valmistautua sivuainekokeisiin jne, mutta mitä teen? Dataan tietysti :)