Viime aikoina olen tainnut - ainakin kategorioista päätellen - kirjoittaa väsyneenä. Nyt minua ei nukuta, mutta olen eri tavalla väsynyt: kävin äsken palloilemassa pari tuntia ja nyt olen aivan puhki. No, toivottavasti sormet sentään toimivat, että san jotain tänne jaariteltua.

Kesätyökriisi ei ole vielä läheskään ohi, mutta huomaan koko ajan uusia kriisejä: ajankäyttökriisi, lipunostokriisi (niihin ensi viikon hippaloihin), läksykriisi. Tuo viimeinen on kyllä kaikista painavin, ehkäpä sille pitäisi tehdä jotain. Ehkä. Eikö elämäni voisi olla kriisitöntä? Vaikka vain vähän aikaa?

Minun pitäisi muka olla kohtapuoliin aikuinen, mutta olen silti aivan tohkeissani sucklaasta. Siis ei suklaasta, vaan Pandan uudesta suklaanmakuisesta mönjästä, jota myydään pienissä pusseissa, joissa on korkki, josta mönjää imetään. Nam! Melko kallistahan tuo on, mutta siitä tulee niin hyvä mieli, ettei haittaa :) Minulle meinasi tulla jo sucklaakriisikin, kun yritin etsiä kyseistä tuotetta tuloksetta lähikaupastani, mutta onneksi Ärrä pelasti. Kiitos!

Jaaha, samaa jaaritteluahan tästä kuitenkin tuli.