Täten julistan aivan virallisesti, että olen ruvennut määrittelemättömän pituiseen karkkilakkoon. Piste.

En ole ostanut karkkia joulun jälkeen, mutta tietäähän sen, että jos suunnittelen alkavani lakkoilla vuoden vaihteessa, minulla on tietysti vielä omat joulusuklaani osaksi syömättä ja sen jälkeen saan kätevästi lahjoituksina muilta ylimääräisiä joulusuklaita vielä tämän vuoden puolella. Söin ne siis kuitenkin tässä joskus ja nyt ainakin olen "virallisesti" lakossa. Niih!

Tänään kävin kaupungilla etsimässä munalukkoa yliopiston liikuntatunteja varten (siis että voin lukita kaappini), mutta mukaani tarttuivatkin mukavat talvikengät, sellaiset tennarin tapaiset, joissa on karvavuori. Ihanat! Ja tämäkin tietysti sen jälkeen, kun olen mainostanut kaikille, miten hankalaa minun on löytää kenkiä. Muutaman kuukauden aikana olenkin ostanut vain kuudet kengät. Kuudet! Hui. Enpä ole tullut itsekään ajatelleeksi tuota. Mutta onneksi ne olivat suurimmaksi osaksi varsin halpoja, halvimmillaan kolme euroa :)

Pitää varmaan tämän jälkeen ruveta ostoslakkoon. Se onkin helppoa, kun kurkkaa tililleni...

Paitsi että eilen tilasin CDON.comista pari CD:tä ja yhden DVD:n. Se olikin ennen "lakkoani"... Tilasin kauan haaveilemani Tummien perhosten kodin, jonka kävin katsomassa leffassa parikin kertaa, Tehosekoittimen kokoelmalevyn (rakastuin siihen bändiin kesällä) ja Keanen Hopes and Fears- levyn, uuden löytöni. Ostoksilleni ei onneksi tullut paljonkaan hintaa, sillä kaikki maksoivat alle kympin.

Tänään olen edistynyt myös kotitöissä! Tiskasin alle puolet tiskeistäni (kaikki astiani ovat olleet jo vähän aikaa likaisina...), pesin pyykkiä ja paistoin lettuja. Eilen sitä paitsi siistin vähän ruoka- eli sanomalehdenlukupöytääni ja tietokonetasoani. Hitaasti mutta varmasti, kyllä täällä vielä tänä vuonna siistiä on!